من و شما

استمداد خانواده هنگامه شهیدی ازمردم

leave a comment »

مادر هنگامه شهيدي( از اعضای حزب اعتماد ملی)  خبر داد كه حدود 34 روز از بازداشت دخترش مي‌گذرد اما در اين مدت نه‌تنها هيچ خبري از دخترش نگرفته بلكه تلاش‌هايش بي‌ثمر بوده است. او گفت: چندين بار با دفتر آقاي دري نجف‌آبادي تماس گرفته و آنجا رفتم. به‌رغم وعده‌هايي كه داده شد اما هيچ حركت مثبتي رخ نداد. دخترم را 9 تير بازداشت كردند كه يك روز بعد، تماس گرفت و حدود 2 دقيقه صحبت كرد و گفت كه من در اوين هستم. از آن روز تاكنون بيش از يك ماه گذشته و از دخترم هيچ خبري ندارم. نه اجازه مي‌دهند كه او تلفن بزند و با ما صحبت كند و نه درخواست‌هاي ما را براي ملاقات با او مي‌پذيرند. تمام بازداشت‌شدگان در اين ايام يا زنگ زده‌اند و با خانواده‌هاي خود صحبت كرده‌اند يا ملاقات‌هاي كابيني يا حضوري داشته‌اند. اين كمترين حقوق يك زنداني است كه همين را نيز از ما دريغ مي‌كنند.

او افزود: «من خواهر سه شهيد هستم و برادرانم براي اين نظام جان‌فشاني كردند. آيا بايد با يك خانواده شهيد اينگونه برخورد كرد؟ من رفته‌ام دادگاه انقلاب از آنجا به زندان اوين زنگ زدند و پرسيدند كه هنگامه شهيدي در اين زندان داريد، آنها جواب دادند كه داريم بعد گوشي را دادند به من. گفتم اجازه دهيد با او صحبت كنم. گفتند كه نمي‌شود. گفتم دخترم بيماري قلبي دارد گفتند حالش خوب است. گفتم اگر خوب است چرا نمي‌گذاريد با او صحبت كنيم جوابي ندادند.» وي تاكيد كرد: من نگران حال دخترم هستم و از همه مسوولان، مردم و كساني كه مي‌توانند،‌استمداد طلب مي‌كنم به كمكم بيايند و راهي براي آزادي دخترم فراهم كنند

.

هنگامه.

Written by manshoma

اوت 3, 2009 در 10:11 ب.ظ.

نوشته شده در Uncategorized

پاسخی بگذارید

