من و شما

راستی آیا رفتی با باد؟

leave a comment »

postman_jaleh_222

قاصدک هان، چه خبر آوردی؟
از کجا وز که خبر آوردی؟
خوش خبر باشی اما
گرد بام و در من
بی ثمر می گردی
انتظار خبری نیست مرا
نه ز یاری، نه ز دیار و دیاری، باری
برو آنجا که بود چشمی و گوشی با کس
برو آنجا که ترا منتظرند
قاصدک در دل من، همه کورند و کرند
دست بردار از این در وطن خویش غریب
قاصد تجربه های همه تلخ،
با دلم می گوید،
که دروغی تو دروغ
که فریبی تو فریب
قاصدک هان، ولی
راستی آیا رفتی با باد؟
با توام، آی کجا رفتی آی،
راستی آیا جایی خبری هست هنوز؟
مانده خاکستر گرمی جایی؟
در اجاقی طمع شعله نمی بندم
اندک شرری هست هنوز؟
قاصدک
ابرهای همه عالم شب و روز
در دلم می گریند.

شاعر: مهدی اخوان ثالث
خواننده: محمد رضا شجریان
دستگاه: ماهور

Written by manshoma

مارس 10, 2009 در 9:59 ب.ظ.

نوشته شده در موسیقی

پاسخی بگذارید

