من و شما

ادامه گفتگو با کیوان خسروانی

with 2 comments

fertigقسمت دوم این گفتگو را از اینجا بشنوید

قسمت سوم و آخر را از اینجا بشنوید

بر روی این لباس که طراحی کیوان خسروانی است، یک سال و هشت ماه کار شد، که تلفیقی از هنر معماری و زری بافی است و نقش های اسلیمی و گلهای لباس در بافت آن کوچک می شوند و به بالا می رسند تابه پوشنده آن اندازه شود. این لباس در “موزه گالریا “در پاریس نگهداری می شود.نماهایی ازمیهمانسرای نائین با الهام از معماری اصیل ایرانی.بروی عکس کلیک کنید تا اندازه کامل آن را ببینید.


Written by manshoma

نوامبر 12, 2008 در 1:03 ب.ظ.

نوشته شده در Uncategorized

2 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. کیوان عزیزم :
    امروز با دیدن تصادفی مصاحبه تو به 35 ساله پیش بازگشتم به ان روز های سبز که گاهی برای دیدن چهره معروف طراحی ایران گاهی سری به بوتیک نامبر وان در خیابان ثریا میزدم و مردی رو میدیدم که با کمال تواضع با من تازه جوان صحبت میکرد و به من میگفت که سلیقه یعنی چه و چگونه باید زیست تا انسان واقعی بود من بسیار متاسفم که ایران با فرزندان خود چگونه رفتار کرد جوانان امروزه ایران تو عزیزرو کم می شناسند و وای بر من اگر تمام سعی خود رو نکنم تا نسل جدید کسی چون تو را به یاد نیاورند.زیاد دوست دارم تا از تو نشانی برای بعد داشته باشم.
    دوستداره تو.مهر از تهران

    mehr

    نوامبر 29, 2008 at 9:53 ق.ظ.

  2. دوست عزیز ممکنه ممکنه شما ایمیلتون را برای من بگذارید تا در اختیار آقای خسروانی قرار دهم

    manshoma

    نوامبر 30, 2008 at 5:09 ب.ظ.


پاسخی بگذارید

