من و شما

دستور بررسی مجدد پرونده دکتر زهرا بنی یعقوب

leave a comment »

،دادگاه تهران دستور رسیدگی دوباره بر روی پرونده مختومه شده زهرا را داده است .یعنی این پرونده بسته نمی شود. شاید چون یک مدعی اسم و سابقه دار دارد، یعنی پدرش که می گویند خودش سرهنگ سپاه بوده و به خیلی از رفقایش در سپاه مراجعه کرده و طلب یاری کرده و شاید هم به همین دلیل قوه قضاییه نتوانست به سادگی این پرونده را حذف کرده و پشت گوش اندازد و حالا قرار است به دادگاه تهران ارجاع شود. ضمن اینکه وکیل پرونده «خانم شیرین عبادی »گفته اند که از این پرونده به سادگی عبور نمی کند چرا که زهرا می توانست دختر او باشد. ایشان وقتی نخستین بار ماجرا را شنید، اشک در چشمانش حلقه زد و گفت :»می توانست دختر من باشد. دخترم در موقعیت زهرا .دخترم همسن اوست .من وکالتش را قبول می کنم و تاپای جان می ایستم تا خون زهرا یی که مثل دختر خودم است پایمال نشود.» والبته اعتراضات بسیار ی را هم دررسانه ها و انجمن های حقوق بشری ،در داخل و خارج کشور به دنبال داشت

نوبت عاشقی زهرا بود در فصل پرپر کردن رازقی ها
داستان عروسی دکتر زهرا

ضمنا در مورد پست قبلی کامنتهایی دریافت کردم که این موضوع دروغ است یا ساختگی و مصنوعی است.
جواب انها را در کامنتدونی پست قبل نوشتم : اما در ادامه بگویم: شما همین ماجرای کشته شدن خانم دکتر بنی یعقوب را در زندان همدان بعنوان «مشت» بگیرید، تا برسیم به «خروار»

..

.

Written by manshoma

ژوئیه 21, 2008 در 10:10 ب.ظ.

نوشته شده در Uncategorized

پاسخی بگذارید

